ویژگی جدید تبلیغ کانال‌ها در تلگرام

ویژگی جدید تبلیغ کانال‌ها در تلگرام

تلگرام به مسئولان کانال‌های مردمی کمک می‌کند تا از طریق پیام‌های حمایت شده، پس از پوشش هزینه‌های زیرساخت اصلی شرکت، درآمد کسب کنند.

ویژگی جدید تلگرام به کانال‌های عمومی این اجازه را می‌دهد که برای خودشان در کانال‌های دیگر تبلیغ کنند.

بر اساس این گزارش، تلگرام در آخرین قابلیتی که ارائه کرده پیام‌های حمایت‌شده را راه‌اندازی کرده است.

پیام‌های حمایت‌شده تلگرام به کاربران کمک می‌کند کانال‌های عمومی یا ربات‌های خود را تبلیغ کنند؛ این پیام‌های تبلیغی تنها ۱۶۰ کاراکتر هستند و برای کانال‌های عمومی با بیش از هزار شرکت‌کننده قابل مشاهده خواهند بود تا از پیام‌رسانی فوری کسب درآمد کنند.

تلگرام همچنین اعلام کرده است که به مسئولان کانال‌های مردمی کمک می‌کند تا از طریق پیام‌های حمایت شده پس از پوشش هزینه‌های زیرساخت اصلی شرکت درآمد کسب کنند.

کسانی که از تلگرام برای چت شخصی یا ارتباط در یک گروه خصوصی استفاده می‌کنند، نگران نباشند زیرا تلگرام فقط پیام‌های حمایت شده یا تبلیغات را بر اساس موضوع کانال در کانال‌های عمومی نمایش می‌دهد.

تلگرام همچنین تایید کرده است که در چت‌ها تبلیغات نمایش داده نمی شود. داده‌های کاربر برای نمایش تبلیغات استخراج یا تجزیه و تحلیل نمی‌شوند و هر کاربری که کانال تلگرام خاصی را مشاهده می‌کند همان پیام‌های حمایت شده را می‌بیند. در طول اجرای این قابلیت جدید، حریم خصوصی کاربر به خطر نخواهد افتاد.

در بیانیه تلگرام در این باره آمده است: «وقتی پیام‌های حمایت‌شده توسط پلتفرم آزمایش می‌شوند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند زبان و موضوعات کانال‌های عمومی را که آگهی‌هایشان نشان داده می‌شود انتخاب کنند، از آنها بازدید کرده و یا عضوشان شوند. تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند کانال‌های خاصی را انتخاب کنند که پیام حمایت‌شده در آن نمایش داده شود.»

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت