همه نکات در باره نسخه وب و دسکتاپ واتساپ

همه نکات در باره نسخه وب و دسکتاپ واتساپ

از بین اپلیکیشن‌های پیام رسان که در روزهای کرونایی ارتباط میان میلیون‌ها کاربر را با دوستان، نزدیکان و همکاران فراهم می‌کنند، واتس‌اپ سهم به‌سزایی را برعهده دارد. این اپلیکیشن علاوه بر نسخه موبایل، در دو نسخه وب و دسکتاپ نیز قابل استفاده است و کاربران می‌توانند از این دو شیوه نیز به تمامی ‌قابلیت‌های این اپلیکیشن در کنار صفحه کلید و نمایشگری بزرگ‌تر دسترسی داشته باشند.

جلوگیری از اضافه شدن به گروه‌های واتساپ

گروه‌های واتساپی طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارند و تقریبا هر کاربری در یکی از این گروه‌ها عضویت دارد. اما چگونه باید از اضافه شدن به گروه های واتساپ جلوگیری کنیم؟

دردسر فیسبوک بخاطر افزایش تماس‌های واتس‌ اپ در روزهای کرونایی

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که میزان تماس‌های صوتی و تصویری از طریق واتس‌اپ در کشورهایی که شیوع کرونا در آن‌ها زیاد است، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

افزایش کاربران واتس‌اپ به ۲ میلیارد نفر

افزایش کاربران واتس‌اپ به ۲ میلیارد نفر

تعداد کاربران واتس‌اپ از مرز ۲ میلیارد نفر گذشت. واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان در جهان است و بیانیه‌ای نیز که اخیرا از سوی این شرکت منتشر شده، مهر تاییدی بر این مساله رده است. واتس‌اپ به تازگی اعلام کرد که تعداد کاربران این پلتفرم در سراسر جهان از مرز 2 میلیارد نفر عبور کرده است.