مایکروسافت سرفیس بوک سه را معرفی کرد

مایکروسافت سرفیس بوک سه را معرفی کرد

شرکت مایکروسافت سرفیس بوک سه را معرفی کرد. این شرکت همچنین به زودی سرفیس ایربادز را در رقابت با اپل و سامسونگ وارد بازار خواهد کرد.

سرفیس‌بوک سه مایکروسافت در حالی معرفی شده که این شرکت از حافظه بسیارسریع و رم ۳۲ گیگابایتی در آن استفاده کرده است. این محصول لپ تاپ رده بالای این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت مایکروسافت می‌گوید سرفیس جدید نسبت به مدل قبلی حدود ۵۰ درصد عملکرد بهتری دارد.

در طراحی این محصول جدید تفاوت چندانی با نسخه قبلی رخ نداده است و همان ساختار جداشونده لولایی برای صفحه نمایش در آن استفاده شده است. با جدا شدن صفحه نمایش، می توان از آن به صورت یک تبلت جداگانه بهره برد. این محصول در دو نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی تولید می‌شود و به نسل دهم پردازنده‌های شرکت اینتل مجهز شده است. نسخه‌های ارزان قیمت با پردازنده کورآی پنج با قیمت هزار و ۶۰۰ دلار و مدل‌های گران قیمت ۱۵ اینچی با پردازنده کور آی هفت با قیمت دو هزار و ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود.

 
 در محصول رده بالاتر از کارت‌های گرافیکی Nvidia Quadro RTX 3000 استفاده شده است. با استفاده از این کارت گرافیکی این لپ‌تاپ می‌تواند پروژه‌های سنگین مهندسی یا گرافیکی سه بعدی را اجرا کند.

حافظه داخلی سرفیس‌بوک سه از سریع‌ترین نوعی است که این شرکت تا کنون از آن استفاده کرده است و ظرفیت آن بین یک تا دو ترابایت است.

مایکروسافت همچنین سرفیس ایربادز را در پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ با قیمت ۲۰۰ دلار وارد بازار می‌کند. سرفیس ایربادز هدفون‌های توگوشی کاملا بی‌سیم این شرکت است و در رقابت با محصولاتی مانند ایرپاد اپل و پیکسل بادز گوگل وارد بازار می‌شود.

سرفیس هدفونز دو از دیگر محصولات صوتی این شرکت است. هدفون دورگوشی سرفیس نسبت به نسل قبلی دارای عمر باتری بیشتری است.

این شرکت همچنین محصولی با نام سرفیس داک دو را هم معرفی کرد. این محصول چهار درگاه یو اس بی تایپ سی دارد. با این وسیله لپ تاپ‌های این شرکت می‌توانند به تعداد بیشتری دستگاه با استفاده از یو اس بی متصل شوند. این دستگاه در زمان اتصال به برق انرژی مورد نیاز چندین سرفیس را تامین می‌کند.

Infinite ways to create
Power for your code
Your stories, more impact
The best Surface laptop for gaming

 

 

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت