ركورد شكایت از گوگل در سال 2011 شکسته شد ‬

كمیسیونر رقابت اتحادیه اروپا اعلام كرد در سال ۲۰۱۱ ركورد شكایت از گوگل از سوی شركت ها و نهادهای فعال در داخل خاك اروپا شكسته می شود.

تلاش گوگل برای خرید شركت های دیگر و نرم افزارهای مهم و معتبر طراحی شده توسط آنان، گسترده تر شدن خدمات آن در حوزه جستجو، نرم افزار و تلفن همراه و تلاش برای تسلط بر بازار تبلیغات آنلاین از جمله عواملی است كه باعث درگیر شدن گوگل با ده ها شركت تجاری در اروپا و دیگر نقاط جهان خواهد شد.

Joaquín Almunia معتقد است كه شكایت مایكروسافت از گوگل در حدود ۱۰ روز پیش بر سر خدمات جستجو نشان می دهد كه سال ۲۰۱۱ سال خوبی برای گوگل از حیث درگیریهای حقوقی نخواهد بود.

بر اساس شكایت مایكروسافت، گوگل با دستكاری سایت اشتراك ویدیویی یوتیوب كاری كرده تا جستجوگر بینگ مایكروسافت قادر به فهرست كردن نتایج جستجو از این سایت نباشد.

Joaquin Almunia

البته Joaquín Almunia در مورد اینكه قرار است چه شكایاتی از گوگل به عمل آید و آیا تحولات جدیدی در این زمینه رخ داده یا خیر اظهار نظری نكرده است. كمیسیون اروپا در ماه نوامبر گذشته تحقیقاتی را در مورد گوگل آغاز كرده تا مشخص شود آیا این شركت با توجه به برتری خود در بازار جستجوی اینترنتی در حال سوءاستفاده از این موقعیت است یا خیر.

 

 

 

 

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت