امکان مشاهده استوری اینستاگرام برای کاربران فیس‌بوک

امکان مشاهده استوری اینستاگرام برای کاربران فیس‌بوک

فیس‌بوک در حال تست قابلیت جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا استوری ‌ها‌ی اینستاگرام را در اپلیکیشن اصلی فیس‌بوک مشاهده کنند.

این قابلیت جدید که برای اولین بار توسط یکی از کاربران توییتر به نام ‌ec_wife@ گزارش شد و طولی نکشید که مورد تایید مت ناوارا مشاور رسانه‌ای فیس‌بوک قرار گرفت، فعلا در مرحله تست اولیه قرار دارد.

فیس‌بوک در مقطعی، امکان اشتراک‌گذاری استوری ‌ها‌ی اینستاگرام را در فیس‌بوک برای کاربران فراهم کرده بود، اما این ویژگی جدید از لحاظ کارکرد متفاوت است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کاربران اینستاگرام می‌توانند مشخص کنند که آیا استوری ‌ها‌ی اینستاگرام آنها برای دنبال‌کنندگان در فیس‌بوک نیز قابل مشاهده باشد یا خیر.

شرکت فیس‌بوک اعلام کرد استفاده از این ویژگی نیازمند آن است که هر دو طرف، چنین امکانی را در اکانت خود روی اینستاگرام و فیس‌بوک، انتخاب و فعال کنند.

فیس‌بوک در توضیحات مربوط به این ویژگی آورده است: افرادی که در فیس‌بوک از دنبال کنندگان نباشند، قادر به مشاهده استوری ‌ها‌ی شما نخواهند بود.

همچنین امکان مشاهده وضعیت بازدید استوری ‌ها‌ و ریپلای کاربران فیس‌بوک برای کاربران در اینستاگرام نیز فراهم شده است.

در بیانیه فیس‌بوک در این خصوص آمده است که این فرآیند با در نظر گرفتن تمامی‌تنظیمات مربوط به حفظ حریم خصوصی کاربران صورت می‌گیرد.

این تست در راستای تلاش ‌ها‌ی فیس‌بوک برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر و یکپارچگی بیشتر میان اپلیکیشن فیس‌بوک و اینستاگرام صورت گرفته است.

فیس‌بوک همچنین در تلاش است تا مقدمات ادغام این دو اپلیکیشن پرطرفدار را در آینده نزدیک فراهم کند.

منبع: آی تی ایران - مرتضی یعقوبی

 

 

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت