افزایش تعداد کاربران تماس ویدئویی واتس‌اپ به ۳۲ نفر

تعداد کاربران واتس‌اپ

تماس‌های ویدئویی رمزگذاری شده واتس‌اپ اکنون با حداکثر ۳۲ کاربر در حال آزمایش است و کاربران می‌توانند پیوند مستقیمی برای تماس‌های خود به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ، در حال ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیوند‌هایی را برای تماس‌های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت که هدف آن آسانتر شدن ارتباط کاربران با یکدیگر است، از این هفته در واتس‌اپ ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، ویژگی Call Links از طریق بنری که در بالای برگه Call قرار دارد، قابل دسترسی خواهد بود. کاربران برای دسترسی به این قابلیت، باید نرم افزار خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنند.

مارک زاکربرگ، در ابتدا از ارائه این ویژگی در فیس‌بوک خبر داد و اعلام کرد که کاربران می‌توانند پیوند یک تماس واتس‌اپ را تنها با یک ضربه به اشتراک بگذارند.

قابلیت Call Links، از تماس‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند.

زاکربرگ تایید کرده است که تماس‌های ویدئویی رمزگذاری شده، اکنون برای تماس‌های گروهی با حداکثر ۳۲ کاربر، در حال آزمایش است. تا کنون کاربران واتس‌اپ می‌توانستند با حداکثر هشت کاربر تماس ویدئویی برقرار کنند که افزایش آن به ۳۲ کاربر میزانی قابل توجه است.

افزایش تعداد کاربران تماس ویدئویی واتساپ به ۳۲ نفر

افزایش ظرفیت تماس، واتس‌اپ را به رقیبی برای پیام رسان‌هایی مانند Google Meet و Zoom تبدیل خواهد کرد. این پیام رسان‌ها ظرفیت بیشتری را برای حداکثر تماس گیرندگان خود در نظر گرفته‌اند. به عنوان مثال Google Meet و Microsoft Teams، حداکثر ۱۰۰ کاربر و Zoom تعداد حداکثر ۳۰۰ کاربر را برای تماس‌های ویدئویی خود در نظر می‌گیرند. با این حال، این نرم افزار‌ها شامل محدودیت‌هایی مانند مدت زمان تماس برای حساب‌های رایگان هستند و ممکن است به عنوان اولین انتخاب، برای میلیارد‌ها کاربری که قبلاً از واتس‌اپ استفاده می‌کردند، در نظر گرفته نشوند.

واتس‌اپ، هیچ محدودیتی برای مدت زمان تماس اعلام نکرده است.

این ویژگی می‌تواند واتس‌اپ را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های تماس ویدئویی رایگان برای تیم‌های کوچک تبدیل کند.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت