تخفیف ۳۰ تا۷۰ درصـدی مرکز تبـادل کتـاب

مرکز تبادل کتاب که ۲۳ خرداد سال جاری آغاز به کار کرد، قرار است سامانه تخفیف های خود را از ۱۵ شهریور ماه به اجرا بگذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد بحرینیان، مدیر این مرکز می گوید: "از ابتدای راه اندازی مرکز وعده داده بودیم که کتابهایی که دو هفته از تاریخ ورودشان به مرکز تبادل کتاب بگذرد و فروخته یا مبادله نشوند،۳۰ درصد تخفیف بخورند، پس از یک هفته ۵۰ درصد و در نهایت اگر کتابی باز هم فروخته نشد،۷۰ درصد تخفیف بخورد."

بر اساس روش کاری این مرکز،افراد کتاب‌های خود را برای مبادله به مرکز تحویل می دهند و خودشان قیمت گذاری می کنند. در هر مرحله که کتاب فروخته یا مبادله شد، صاحب کتاب معادل قیمت آن اعتبار پیدا می کند و با آن اعتبار می تواند از کتاب های مرکز،کتاب مورد نظر خود را تهیه کند. اگر هم کسی کتابی برای مبادله نیاورده باشد، برای تهیه ی کتاب باید هزینه ی آن را نقدا بپردازد.

بحرینیان می گوید : "ظرفیت مرکز تبادل ۱۰۰هزار جلد است. طبق قراری که با مخاطبانمان گذاشته بودیم،این طور برنامه ریزی کرده بودیم که تخفیف های متوالی از زمانی آغاز شوند که ۵۰ درصد ظرفیت کتابهای مرکز پر شود و اکنون به این وضعیت رسیده ایم."

او همچنین می گوید: "تاکنون استقبال خیلی خوب و حتی فراتر از انتظار بوده و این چند دلیل دارد،اول کیفیت بالا و قیمت پایین کتاب ها، دوم خدمات اینترنتی که از طریق وب سایت www.tabadolketab.com ارائه می کنیم و سوم مکان مرکز که بین چهارراه ولیعصر و میدان انقلاب است،دلایل موثری برای استقبال مردم اند. از امروز که تخفیف ها را شروع می کنیم حتما استقبال بیشتر خواهد شد."

مرکز تبادل کتاب واقع در چهارراه ولیعصر تهران،خیابان مظفر شمالی و به شماره تماس ۶۶۱۷۷۸۹۲ همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ۹ صبح تا ۹ شب آماده خدمت رسانی به کتاب دوستان می باشد.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت