بازتاب اعتراض هنرمندان ایرانی به تحریم‌ها در شبکه فرانس 24

شبکه فرانس ۲۴، طی یک گزارش، به تاثیر تحریم‌های آمریکا بر روند مبارزه با کرونا در ایران اشاره کرد و در آن به نامه هنرمندان ایرانی در اعتراض به تحریم‌های یک‌جانبه پرداخت.

در حالی که ایران با بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، ماجرای تحریم‌های آمریکا و تاثیر آن بر روند مبارزه با این بیماری بیش از پیش آشگار می‌شود.

در همین رابطه شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ در گزارشی به این موضوع اشاره کرد. در این گزارش به نامه هنرمندان ایرانی که در اعتراض به این تحریم‌ها خطاب به هنرمندان جهان نوشته شد و به اثر منفی تحریم‌ها بر تامین وسایل و داروهای مورد نیاز پرداخته می‌شود.

یکی از این هنرمندان مرضیه برومند است که در گفتگو با این شبکه تلویزیونی، ترامپ را دشمن واقعی مردم ایران نامید و در توصیف رییس‌جمهور آمریکا گفت: ترامپ شکل کرونا است.

از دیگر هنرمندانی که این نامه را امضا کرده‌اند، فرشته طائرپور کارگردان سینما است. او هم در این باره گفت: ما و کشورهای دیگر همه با کرونا درگیر هستیم. با این تفاوت که ما در ایران علاوه بر کرونا با تحریم‌ هم روبه‌رو هستیم. این عادلانه نیست.

اشکان خطیبی هم از امضاکنندگان نامه است که در این گزارش ویدئویی حضور دارد. او می‌گوید تلاشش بر این است که از دنیای سیاست فاصله بگیرد و با موسیقی به مردم امید دهد که این روزهای شیوع بیماری هم سرانجام به پایان خواهد رسید.

 

 

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت