
روابط عمومی و رسانهها

تاکتیکهای بازاریابی

توسعه بـازار

روابط عمـومی مدرن
لزوم برنـامهریزی


در این عرصه، به جای روشهای سنتی، از شبکههای اجتمـاعی، برای تبلیغات و اطلاعرسانی، استفاده میشود. البته سود حقیقی، همانا تامین منـافع و حقوق سازمان، با استفاده از روشهای صحیح است که تنها از طریق برنامه از پیش طرحریزی شده و با انجام درست فرایندهای روابـط عمومی حاصل میشود.

•۱۴۰۲/۳/۷ چشم انداز تولید محتوا در روابط عمومی با استفاده از هوش مصنوعی
توانایی هوش مصنوعی در تسهیل انجام امور مختلف، برای بسیاری از آحاد جامعه به عینیت رسیده و تا آنجا که بسیاری از اهالی حرف و مشاغل در ایران و سراسر جهان، علیرغم تایید این مهم، هم اکنون نگران اثرات سوء این پدیده تکنولوژی در عصر حاضر هستند.
•۱۴۰۲/۳/۲ تحول اساسی پیش روی جامعه بشری
عضو تیم تخصصی کودک و نوجوان در در دگرگونی و پیشرفت تکنولوژیک عصر حاضر، که برخی آن را به اشتباه انقلاب صنعتی چهارم نام نهاده اند، دیگر سرمایهدار نه نیاز به نیروی بازو و نه نیاز به مهارت و حتی نه نیاز به مغز متفکر انسان دارد.
•۱۴۰۲/۱/۲۲ ۱۰ شغل مورد تهدید توسط هوش مصنوعی
برخی هوش مصنوعی را با ظهور اتوماسیون در چند دهه اخیر مقایسه میکنند، که در آن تمام صنایع توسط ماشینهای روباتیک و خودکار تغییر شکل دادند. هوش مصنوعی نیز خبر از همین سرنوشت برای مشاغل اداری را میدهد و طبق گزارش اخیر گلدمن ساکس، تخمین زده میشود که هوش مصنوعی جایگزین ۳۰۰ میلیون کارگر انسانی شود.
•۱۴۰۱/۱۱/۳۰ دستاورد پیشرفته پژوهشگر ایرانی در حوزه 6G، برتر از پروژههای اپل و هواوی
پژوهشگر ایرانی، موفق به تولید دستگاه جدیدی شده است که در حوزه 6G کاربرد دارد و از روش پیشرفتهتر نسبت به پروژههای مشابه استفاده میکند.